אחת ולתמיד- למה עסקים קטנים לא מתחברים לאינסטגרם? - Spring Valley Digital Solutions

אחת ולתמיד- למה עסקים קטנים לא מתחברים לאינסטגרם?


הרי מדובר באחת הרשתות החברתיות הגדולות והמוכרות בעולם בקרב אנשים בגיל 13-30 אז למה בכל זאת מתעלמים ממנה?
יהיו שיגידו שהסיבה היא חוסר זמן, הרי שיווק בכל רשת חברתית גוזל זמן מאנשי השיווק וממנהלי העסק. צריך לכתוב פוסטים שיווקיים, לצלם תמונות מדהימות ולהעלות אותן ברגע המתאים. צריך לעקוב אחרי המתחרים ואין מנוס מלהיות יצירתיים כדי להזמין אליכם עוקבים נוספים.
אז זהו שלא- 5% בלבד מבעלי העסקים הקטנים מציינים שאינם חברים ברשת מהסיבה של חוסר זמן.

האם זה בגלל שהלקוחות שלהם לא נמצאים באינסטגרם וחבל להם על המאמץ?
20% מבעלי העסקים הקטנים מציינים שזו אכן הסיבה. קצת קשה להאמין לכך כשידוע שיותר מ- 300 מיליון אנשים מבקרים באינסטגרם מידי יום.
בשלוש השנים האחרונות, מספר המשתמשים החודשיים באינסטגרם עלה פי 4, וזה סוג הפופולריות שבאמת יכול לגרום למשווקים לחשוב על אינסטגרם כעל רשת נישה.
מה שמפתיע יותר הוא הנתון ששליש מהעסקים הקטנים שאינם משתמשים באינסטגרם אינם משתמשים בכל מדיה חברתית אחרת ומעניין לדעת שמחצית מהמשווקים חושבים כי השיווק שלהם בפייסבוק יעיל. רובם מבלים שש שעות שבועיות ויותר על מדיה חברתית כזו או אחרת. אז ברור להם שהם חייבים להתקדם ועדיין…הם לא באינסטגרם.

אז, מהי הסיבה האמיתית והמשמעותית ביותר לכך שעסקים קטנים אינם משווקים באינסטגרם?
הם פשוט לא יודעים איך עושים את זה!!!
שליש מהמשווקים מתארים שזוהי הסיבה האמיתית- חוסר היכרות והבנה עם הרשת והפעילות המתרחשת בה.
זה בסדר לא להיות מחובר מידי ומוקדם מידי לרשת חברתית מהחשש שמא היא תיסגר באופן בלתי צפוי
אבל אינסטגרם כבר הרבה מעבר לנקודה הזו- למעשה, פייסבוק (אשר בבעלותה) מרעיף משאבים על אינסטגרם כדי להפוך אותה ליותר ידידותית למשתמש ופופולרית.
יש לנו חדשות עבורכם- אינסטגרם כאן כדי להישאר – אבל אם אתה יודע או לא יודע איך להשתמש בה, או אם אתה כבר משתמש בה, יש משהו ייחודי ברשת הזו, שכדאי שכל איש שיווק ידע.
אינסטגרם מאפשרת למותג להעביר מסרים רגשיים ולהתחבר לקהל היעד שלו באמצעים ויזואליים בעלי אפקטיביות גדולה על הרגש של הלקוח ועל אופן תפיסתו את המותג. המשימה המרכזית של שווק באינסטגרם היא להעלות תמונה ש”מספרת סיפור”, מרגשת או משעשעת. תמונה שכזו שווה אלפי שיתופים.

ההגדרה שלך להצלחה באינסטגרם צריכה להיות שונה מאוד מההגדרה להצלחה ברשתות האחרות. בעיקרון, אינסטגרם הוא כלי שימושי עבור משווקים, אבל לא בדיוק באותו אופן שבו רשתות חברתיות אחרות שימושיות להם.
המטרה השיווקית באינסטגרם היא להתגלות על ידי אנשים חדשים- להשיג עוקבים רבים ככל האפשר
(לפחות כמו למתחרים), ליחצן את הערכים של המותג, ולרתק את הלקוחות שכבר יש לך.
אז אם אתה עונה לפרופיל של בעל עסק שלא יודע איך עושים את זה או שאין לו זמן להתעסק עם זה, אבל הלקוחות שלך- ותיקים ופוטנציאליים בהחלט נמצאים שם- נשמח לעזור לך.
בספרינג ואלי אנו מציעים שירותים לעסקים קטנים ובינוניים בכל הקשור לשיווק דיגיטלי. נשמח לעמוד לרשותך ולנהל עבורך את השיווק ברשתות החברתיות בכלל ובאינסטגרם בפרט. דבר אתנו…אפשר גם באינסטגרם 

“אינסטגרם מאפשרת למותג להעביר מסרים רגשיים ולהתחבר לקהל היעד שלו ”

2 thoughts on “אחת ולתמיד- למה עסקים קטנים לא מתחברים לאינסטגרם?

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *