מפגש ייחודי לבעלי עסקים בו כל אחד יוצא עם כלי עבודה מעשיים
עולם השיווק הדיגיטלי מתחדש בקצב מהיר, לבעל עסק קטן ובינוני לא תמיד יש אפשרות להישאר מעודכן בחידושים ובשינויים המהירים.
אירוע Speed Up לעסקים קטנים נולד מתוך צורך שעלה מהשטח. עצמאיים, מנהלי שיווק ומנכ"לים בחברות קטנות ובינוניות פנו אלינו בנושא זה ואנחנו שמחים לספר על האירוע הראשון לעסקים קטנים – Speed Up עמק המעיינות בשיתוף 'מעברים בעמק'.
באירוע נקיים מרתון סדנאות קצרות ומעשיות לעסקים קטנים ולעצמאיים, מפגש ייחודי שבו כל אחת ואחד יקבלו כלים מעשיים לשיווק דיגיטלי.
רשמו את התאריך: יום חמישי 12.7.18 בין השעות 12:45-08:30
מעל ל-10 סדנאות מעשיות בתחום השיווק והדיגיטל
כלים חינמיים שישדרגו לכם את העסק– למה לשלם כסף אם יש ברחבי הרשת את מה שאני צריך בחינם? על כל כלי שיווקי שעולה כסף יש כלי שיווקי חינמי: עיצוב תמונות, פונטים, מאגרי תמונות, מערכות דיוור, כלי מדידה ומחקר מתחרים ועוד… נכיר את הכלים הללו, יתרונות וחסרונות ונלמד כיצד לעבוד איתם בצורה נכונה ביום יום.
רימרקטינג וטירגוט קהלים בפייסבוק- יש לנו הרבה חברים בפייסבוק, אנחנו פעילים בהרבה קבוצות, ומפרסמים בהם לפי הכללים, אז למה בכל זאת אנחנו לא מצליחים להגיע לקהל היעד שלנו? בסדנה נלמד על המושגים רימרקטינג וריטרגטינג ונראה כיצד להשתמש בהם כדי להגדיל את כמות הלקוחות.
"תעשה לי פוטושופ"- סדנה עיונית על יכולותיה של פוטושופ ככלי רב תחומי. התמונה מספרת לנו את מה שהמפרסם רוצה שנחשוב, היא קובעת לנו כיצד נסתכל על "המציאות". עיצוב התמונה, הכנסת אלמנטים נוספים, הוצאת אלמנטים שפוגעים בהעברת המסר או הבנייה של מציאות שלא באמת קיימת. נכיר את השימושים העיקריים של התכנה ככלי פוליטי, כלי פרסום וכלי להעברת מסרים.
לינקדאין, איתור ויצירת קשרים- הרשת העסקית הגדולה בעולם, 500 מיליון איש נמצאים בה. נכיר כיצד רשת עסקית חברתית פועלת, מערכת החוקים שלה וכיצד נבנה לעצמנו מוניטין מאפס שיגרום לאנשים לרצות להיות שותפים עסקיים שלנו.
צילום מקצועי בסמארטפון- לכל אחד מאיתנו יש בכיס את המצלמה הנפוצה בהיסטוריה. נכיר יותר טוב את יכולותיה של המצלמה, נלמד מושגי יסוד בתחום הצילום ונראה כיצד אפשר לנצלה ככלי שיווק מצוין. נכיר את חוקי הקומפוזיציה וכיצד להביא אותם לידי ביטוי כדי לחסוך 1000 מילים בתמונה אחת.
פוסט מנצח ב-4 שלבים- אחת ולתמיד! איך לכתוב פוסט שיביא לייקים, שיתופים, תגובות והכי חשוב – עניין לגולשים!
איך לגרום לגולשים להתעניין במוצר שאנחנו רוצים למכור? איך לכתוב פוסט קצר וקולע. נכיר את סגנונות התקשורת, מהן השאלות החשובות שעלינו לשאול את עצמנו לפני שמתיישבים לכתוב ואיזה ויז'ואל (תמונה) כדאי לבחור.
האירוע יתקיים בספרינג ואלי, בקיבוץ מעוז חיים. להרשמה לכנס