4 טיפים לניהול פרופיל לינקדאין מנצח - Spring Valley Digital Solutions

4 טיפים לניהול פרופיל לינקדאין מנצח

4 טיפים ליצירת פרופיל לינקדאין

אתם כבר בשלב שבו השתכנעתם שכמנהלי ארגון אתם חייבים שתהיה לכם נוכחות בלינקדאין. אז פתחתם פרופיל והצלחתם לשכנע גם את שאר העובדים שיפתחו פרופיל כדי להיות שגרירים של הארגון. אבל מה עכשיו? איך תכל’ס מביאים לידים לארגון בעזרת הלינקדאין.

“ארזנו” לכם כאן חבילת טיפים שאמנם תדרוש מכם טיפת השקעה מזמנכם היקר, אבל תאמינו לנו- זה משתלם!

טיפ 1: עוקבים אחריך

נפלא שיש לכם פרופיל לינקדאין מושקע, עם תמונה מעולה, לוגו, תיאור ממוקד ותוכן רלוונטי, אבל אם אין לכם עוקבים אז מה עשינו?!

תתחילו בכך שתשקיעו כמה דקות בהרחבת מספר העוקבים שלכם.

איך?

לינקדאין פינקו בפיצ’ר ייחודי וחדש אשר מאפשר לכם להגדיל את מספר העוקבים שלכם בקלות מרשימה ע”י שליחת הזמנה לחברים מהדרגה הראשונה לעקוב אחרי הדף. אל תשכחו שיש לכם עוד עובדים בארגון ולכן כדי להפיק את המקסימום מהפיצ’ר החדש, בקשו גם מהם להזמין את החברים שלהם לעקוב אחרי העמוד העסקי של הארגון.

רק תעשו טובה ותתחילו לפזר הזמנות רק ברגע שהפרופיל שלכם מושלם.

ועכשיו לקטע הפרקטי…

איך מזמינים אותם לעקוב?

  1. כנסו לדף העסקי. לחצו על הכפתור tools Admin אשר נמצא בחלקו הימני העליון של המסך ולחצו על invite connections. 
  2. סמנו את אנשי הקשר שברצונכם להזמין (שימו לב שאתם מוגבלים ב- 100 הזמנות לחודש אז בחרו רק את אלו שרלוונטיים לעסק שלכם)
  3. אנשי הקשר שבחרתם יקבלו ברגע זה התראה אודות ההזמנה בעמוד הלינקדאין שלהם ולכם נותר לקוות שהצלחתם לסקרן אותם ששווה להם לעקוב אחריכם.

טיפ 2: פרופיל של אלופים

פתחתם פרופיל לינקדאין במטרה להתחבר בקלות ללקוחות פוטנציאליים ולהביא לעסק לידים איכותיים בלי הוצאות מופרזות על קמפיינים לא ממוקדים. בשביל שזה אכן יקרה, אתם צריכים שיהיה לכם פרופיל של אלופים. מה זה אומר?

  • שקיפות יוצרת אמון יוצר מעורבות!
  • הפרופיל צריך לשדר אמינות ומומחיות. לשדר שאתם מס’ אחד בתחום ההתמחות שלכם ושאפשר לסמוך עליכם שאתם מבינים עניין.
  • הפרופיל צריך להבליט את הערך שאתם מציעים ללקוחות שלכם. הפוטנציאליים, והקיימים. תארו ללקוחות איך אתם פותרים להם את הבעיה.

כדאי לדעת שפרופיל איכותי משפיע על תוצאות החיפוש בגוגל. מה שאומר שישנה אפשרות סבירה ביותר שכאשר הלקוח הפוטנציאלי יחפש אתכם בגוגל, הוא יפגוש קודם בפרופיל הלינקדאין שלכם ורק אח”כ באתר המהמם שהשקעתם בו המון כסף.

אז מה בעצם אנחנו אומרים לכם?

ששווה להשקיע בבניית פרופיל לינקדאין איכותי, ללא פשרות, כי יש לזה השלכות ותוצאות שיעשו רק טוב לארגון או לעסק שלכם.

 טיפ 3: שמים פוקוס

אנחנו מניחים שאין לכם זמן מיותר ולכן זו בדיוק הסיבה שלא רק שאתם צריכים להיות ממוקדים, גם פרופיל הלינקדאין שלכם צריך להיות ממוקד.

מה הכוונה?

הפרופיל שלכם צריך לפנות באופן ממוקד לקהל היעד שלכם. לשם כך, עליכם קודם כל לדייק לעצמכם מיהם הלקוחות האידיאליים שלכם ובהתאם לפרופיל (האישיותי) שלהם, לבנות את פרופיל הלינקדאין שלכם. מה שמעניין את קהל היעד שלכם זה דבר אחד- איך ובמה אתם יכולים לעזור להם? וזה מה שצריך להופיע בפרופיל שלכם. בלינקדאין, לרוב,  מחפשים מידע ולא אנשים, לכן אם המטרה שלכם היא שקהל היעד ימצא אתכם על בסיס השירותים שאתם מציעים או תחום העיסוק שלכם, תחדדו את מילות המפתח שיופיעו בפרופיל בהתאם למה שאנשים מחפשים.

 טיפ 4: הסיכום האישי ש”יצוד” את הלקוח

זה לא חדש שלאנשים אין הרבה זמן או סבלנות לקרוא את המסרים שאנחנו מנסים להעביר להם. מהר מאוד הם “מדפדפים” הלאה.

ואיך זה קשור לפרופיל הלינקדאין שלכם?

אם אתם מעוניינים לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות שלכם ולהצליח גם לסקרן אותם ולגרום להם להמשיך לעיין בפרופיל שלכם, תשקיעו במשפטי הפתיחה של הסיכום האישי. בקלות רבה אתם יכולים לפספס אותם והם יעברו לחפש מענה אצל המתחרים שלכם.

ולכן- כתבו את הסיכום בקצרה, השתמשו בשפה ברורה והדגישו כמה שאפשר את התועלות החזקות ביותר של הארגון/העסק שלכם.
ואל תשכחו שאנשים מתחברים לאנשים ולא לשם של עסק או למותג, וזו הסיבה שבגללה חשוב לכתוב את הסיכום האישי בגוף ראשון.

מה שבעצם אנחנו אומרים לכם זה שהמהות של הסיכום האישי צריכה להיות על ״מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך? איזה ערך יש לנו עבורך. זה הרבה יותר חשוב מרשימת ההישגים והקריירה המפוארת של בעל הפרופיל.

בסוף,  מה שמעניין את מי שנוחת על הפרופיל שלכם זה מה אתם יכולים לעשות בשבילו.

הטריק, זה לומר את זה בצורה אינטליגנטית ולשזור בזה את כל השאר.. הניסיון, הידע, הלקוחות המרוצים והסיפור האישי. מאתגר, אבל כשזה נעשה טוב זה מביא תוצאות.

ובשורה התחתונה של הסיכום האישי, אל תשכחו את משפט המחץ שיניע את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה. הרי זה מה שאתם רוצים בסופו של דבר. שייצרו עמכם קשר, שישאירו פרטים שתוכלו לאסוף למאגר הדאטה שלכם. ואל תסבכו את זה, תעשו את זה כמה שיותר פשוט. תגידו להם בדיוק מה לעשות: להשאיר פרטים, לשלוח מייל או להתקשר.

תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים- המשפט הזה רלוונטי גם ללינקדאין: תוסיפו קטעי וידאו, מצגות, קבצי PDF רלוונטיים- הויזואל מעשיר את הפרופיל באופן משמעותי ושופך אור נוסף עליכם ועל הארגון/עסק שלכם.


ואם אתם רוצים שכל מה שכתבנו כאן יקרה אצלכם בפרופיל אבל אין סיכוי שתמצאו לזה זמן, אנחנו נשמח לעשות זאת עבורכם.

השאירו כאן פרטים וכבר חוזרים אליכם בדרך לפרופיל של אלופים.


השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *